Wednesday, March 10, 2010

Krostata sa breskvama

Ovo sam jos u augustu pisala na moj omiljeni forum ringaraja.rs ako nekoga zanima i posto sam danas lenja i mrzi me da kucam a slova mi igraju po ekranu eto da prekopiram odande ....

Sastojci:
*listato testo samrznuto iz prodavnice - nemoj nikako da pravite same kod kuce
* sveze breskve moze i one iz kompota, ako pravite zimi ako su iz kompota odcedi dobro
* pola litre slatke pavlake
* 3 zumanceta Ja stavim cela tri jaja jer neznam sta bi sa belancem
* 2 kesice vanili secera
* par kasika dzema od breskve moze i neki drugi - stavila sam brusnicni i bilo je vrh dobro
* 2-3 kasike ruma zavisi za koga pravite ako su u pitanju deca mozete stavite aromu

Uputstvo:
Listnato testo kojeg smo kupili pustimo da se odmrzne i razvucemo da bude vece nego tepsija u kojoj pecemo. Stavimo ga u tepsiju tako da ima rubove na straicama tepsije. Po celoj povrsii testa napravimo rupe sa viljuskom. Marmeladu stavimo u soljicu i pomesamo ih sa pravim rumom ili ekstraktom ruma. Smesu razmazemo po testu.Breskve nasecemo na dve polutke i isecemo ih na polukruzne komade mozete i lepo da ih isecete u listice. Naredjamo ih po testu jedno pored drugog. Slatku pavlaku rucno promesamo sa vanilinim secerom i zumancetom i smesu prelijemo preko testa. Predhodno trebamo rernu da ugrejemo na 180°c i pečemo otprilike 40 minuta. I Voila :)
P.s. Ova poslastica je takodje primerna za secerase jedino je potrebo zameniti marmeladu sa dijabeticnom.

No comments:

Post a Comment